2011. november 20., vasárnap

Oly szép a téli jégvilág...

A hóban alvó dombok...
Három teljes napig volt nálunk iszonyat nagy köd, zúzmara és társai... Eszembe jutott erről egy kósza dallam, némi szövegfoszlánnyal, és nem tudtam szabadulni tőle. Egy napig dúdolgattam magamban, a szövegét azonban hasztalan kerestem az emlékeim között. Aztán a kezdő sora is kiesett a fejemből...


Csak ma akadtam rá, némi elmebéli megerőltetés után, és nagy örömömre:) Igazából az ovis blogomra szerettem volna kirakni, és csak az alkalomra várok, de mivel még ott még korai lenne, ám már a kottát is elkészítettem hozzá, nem tarthatom meg csak magamnak...

Oly szép a téli jégvilág,
a hóban alvó dombok.
Hűs ablaktáblán jégvirág,
s bent szép meséket mondunk.

Ma kiskarácsony éjjelén,
vagy nagykarácsony reggelén
sok gyermek békés, boldog.

A csillagszóró ráragyog
a szép karácsonyfára.
No, gyertek, játsszunk jó nagyot,
és énekeljünk rája.

Ma kiskarácsony éjjelén,
vagy nagykarácsony reggelén
sok gyermek békés, boldog.


A kotta értelmezéséhez a dal meghallgatható online is, idekattintva










A kottaíráshoz találtam egy nagyon klassz programot, úgyhogy rögtön ki is kellett próbálnom, abból kiindulva, hogy amennyire én kerestem ennek a dalnak a szövegét, talán valaki ugyanennyire fog örülni a kottájának:)
Ugyan az ismétlőjel alkalmazása hagy maga után még kívánni valót, de attól szerencsére a kotta értelmezhető, és ez a lényeg.



Print



2 megjegyzés:

Kreatív konyha írta...

Átnéztem a vackorkákhoz is, sok jópofa dolgot találtam! Még nézelődök!

yoen írta...

Mónika, nagyon örülök neked, s annak még jobban, hogy elnyerte a tetszésedet...!
:)