2011. április 21., csütörtök

Különleges kezdősor

Ez az!
Ráakadtam egyszer erre a különleges kezdősorra, de mivel nem jegyeztem meg, hogy pontosan milyen darab elkészítésénél láttam, egy kis kutatómunka kellett, hogy újra megtaláljam.
Igaz, én nem pont efféle dolgot szeretnék készíteni, de már első ránézésre is fantáziát láttam benne a kezdősor elkészítésének megkönnyítéséhez. Ezért értelemszerűen csak a kezdés technikája a lényeg számomra, viszont alakítgatni nincs kedvem a filmen, így jött ide egy az egyben.






Az alábbi angol nyelvű bejegyzés hosszan írja le, és képekkel szemlélteti ugyanezt a fogást:
http://dorischancrochet.com/2011/03/27/foundation-single-crochet-2/

Doris így mutatja be


Az én jó öreg kötős könyvem (amelyről a horgolt kesztyű felfedezése feletti örömömben tettem már egyszer említést) szintén leírja a technikát, dupla láncszemsor megnevezéssel - de inkább egy újabb videót illesztek be, mert immáron, a bőség zavarában, nem tudok választani sem:)




Nincsenek megjegyzések: