2011. augusztus 23., kedd

Red Heart Baby, az új kedvenc

Az egyik lelőhely...
Most, hogy ezzel dolgozom, jól megszerettem. A Crobaktusomat ötös horgolótűvel készítem, és bár számtalanszor vissza kellett bontanom, a fonalam bírja a gyűrődést, nem sértődött meg, és továbbra is szépen lehet vele folytatni a munkát. Ezen kívül, a fogása számomra valami mesés...

(Ide most valami közmondás illene arról, hogy aki a legjobbat nem ismeri, annak a jó is legjobb, de nem jut most eszembe.)
Szóval, őszintén meg vagyok elégedve vele. Ráadásul itt szűkebb (és sajnos, tágabb) hazámban, ahol a fonalválaszték bizony, finoman szólva, elég szegényes, négyfajta(!) színben lehet kapni. Nos, ennek is örülök, a fentiek figyelembevételével (ugyancsak).

De bizakodva tekintek a jövőbe, amidőn anyagi fellendülésemet követően, bővebb választékban is rendelkezésemre fognak állni e kellemes fonal színei, úgyhogy gyorsan megkerestem, hogyan lehetne hozzájutni. Az árrést tekintve, a szállítási költség bizonyára nem fog megtakarítást eredményezni, de hát valamit valamiért.

Találtam is egy kincset, mégpedig színkártya formájában, amit veletek is megosztok, hátha hasznos lesz:  RedHeartBaby_shadecard2010.pdf.
Igaz, már tavalyi a dátum, de talán a lényeget tekintve használható még egy ideig.

Én egy jelenleg három hónapos pocaklakócska számára nézegetem a színeket:) Sokat gondolunk rátok, Lyém!

Baby-színek (nemcsak...)

Update

Új fonallelőhely, Red Heart fonalak tömkelege:)


Nincsenek megjegyzések: