2011. augusztus 11., csütörtök

Poncsó, nyakmelegítő, boleró

Poncsó Nesztus képtárából
Ezt a háromfajta elnevezést találtam arra a bizonyos dologra... Bár a boleró nevű ruhadarabot én eddig más formátumban ismertem, a funkciót tekintve mégis helytálló lehet a társítás. 
Mivel esélyes lesz valamikor a jövőben, hogy magam is ilyesfélének kezdjek neki, összegyűjtögetem, amit erről szerintem megnézni érdemes.

Shoulder Cozy for Mom

Egy kép a sok közül, Ursula galériájából

Rengeteg érdekes képet és megoldást láttam, úgyhogy nehéz volt megint egyet ide a végére kiválasztani, de kedvenc nagyinézetemre emlékezve, erre a különleges megoldásra esett a választásom.
Bár a kép nem a legjobb minőségű, a színek keltette vibráló hangulat engem kárpótolt:)

Poncsó, érdekes színkavalkádban

Nincsenek megjegyzések: