2011. április 17., vasárnap

Szörnymánia

Édes szörnyecske
A mi előszobánkban ugyanis laknak "olyasmik"! Bár sok dolgot nem lehet tudni rólunk, így például a kinézetükről sincsen információnk. Mivel sokféle eszközzel könnyen elriaszthatók - úgy mint leeresztett (további felfújásra alkalmatlan) lufi, fakard, elemlámpa, harci kiáltás és hasonlók -, amikor Ádi arra megy, elbújnak valamerre. Mindazonáltal, a létük kétségbevonhatatlan.

Ezért arra gondoltam, mi lenne, ha inkább barátságot kötnénk velük... Van is egy tervem, miszerint készítek egy szörnyes párnát, annak úgyis olyan nagy divatja van manapság (úgyhogy mintát is biztosan találok hozzá), és ennek segítségével talán Ádi könnyebben békét köt a betolakodókkal.
Szerintem akár maradhatnának is. Hiszen nélkülük mi izgalmat rejtene a sötét előszobában való bóklászás?

A fenti képen látható mintapéldány egyből elnyerte a tetszésemet, erre a spoongraphics oldalán akartam rá. Ráadásul itt a vektorgrafika iránt érdeklődők hasznos leírást találnak (angolul) a forma elkészítéséhez. Bár nekem is kedvemre volna, a realitás talaján maradva, miszerint tőlem ez sajnos elég távol áll, most nem vetettem bele magam a rejtelmeibe, inkább másik mintát kerestem - sikerrel:)

Szeretnivaló szörnyecske
Ez a kép egy sorozat utolsó darabja, és igazán megnyerő:)




Szörny-színező



Egy további találat oldalán nyomtatható pdf-fájllal ajándékoz meg a készítő, még színezőnek is jó móka, bár ennyi előtanulmány után azt hiszem, magam is tudnék valami hasonlót előállítani:)



Végül pedig lássuk a szörnykavalkádot.

Big Monsters by Dushky



Utólagos találat, de nem maradhat ki:
Alice szörnyecskéje és a minta




Nincsenek megjegyzések: