2011. október 21., péntek

Kötőtűkkel a kezemben


Sapka földi űrhajósoknak
(is) fordulok elő mostanság, ugyanis a nagy sapkakészítési lázban egy új ötlet rohant meg hirtelen, ami rögvest régóta (és méltatlanul) a szekrényben szunnyadó kötőtűim előkotorászására indított. 
Igazából minden a "mackókkal" kezdődött, amiről majd egy másik bejegyzés során adok számot, most viszont egy kép kapcsán ragadtam billentyűzetet...

Klassz látni ugyanis, a számomra új trendet, miszerint a munkadarabokat "felülről lefelé" készítjük el. Bár lehet, hogy ez valójában régi dolog, a számomra most nagyon inspiráló. Láttam már régebben horgolt darabokkal is, most meg kötöttekkel, konkrétan Mia blogjában szerepel egy nagyon kedves kis kép, amelyen a szerencsés anyának sikerült a leendő tulajdonost modellként szerepeltetve, bemutatni a kíváncsiskodóknak élőben is a készülő alkotást. 
Az én fiamat biztosan nehéz lenne ilyesmire rávenni, nem is tudom, mivel lehetne, de gyanítom, ha oda is állna valamelyes meggyőző erő hatására, a beállítás órákig tartana, mert kínjában mindenféle "arcokat" vágna, én ezért egy kicsit morcossá válnék, ő meg attól még jobban, és a végén hagyni kellene az egészet a csudába... Majdnem, mert látva csalódottságomat, azért valami kép erejéig csak futná, jóvátételként... Nos, hamarosan lesz alkalom tesztelni eme, tapasztalatokon nyugvó elméletem helytállóságát:)

Íme, a példa-kép Miától


2 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

várom a tesztképet. ugyan mi készül? pulcsi? ilyesmin én is gondolkodom, nagy előny, hogy nem kell összevarrni :)

yoen írta...

Ez most éppen egy űrhajós sapka lett (egy régi-új kedvenc technikám, a képen egyáltalán nem látszik [hamis mackó]felhasználásával). De már nagyon töröm a fejem egy ilyen egybepulcsi megalkotásán...

A dokumentációs projekt folyamatban, éppen a becserkészés folyik:) Lehet, hogy nekem is amolyan "néma lesben" kellene ülnöm, mint annak a bizonyos vadásznak, és várni, mikor bóklászik erre Ádikám a sapkájában:) Bár erre kicsi az esély, hogy a meleg szobában lencsevégre kapom, talán a fényképezőmasinát kellene kivinni:)
Ha meglesz a kép, lecserélem a fentit, sőt...