2011. április 22., péntek

Legyen/ne legyen...

Már mást jelent
Eddig nem volt, de most "lett"... Egyszer csak, hirtelen. Mert hiányolták kedvesen, s ezt el is mondták nekem. Jólesett, az ilyent szeretem:)
El is árulom, miért volt kikapcsolva ez a funkció... Mert régebbi blogos tapasztalataim alapján szerettem volna elkerülni azt a szomorkás érzést, ami  egykor a bejegyzések alatti nulla megjegyzés megpillantásával járt. Megmagyarázni persze,  nem tudom, miért zavart ez engem, de zavart.

Most mégis bekapcsoltam, igaz, kérésre, de ez így még szebb. 
Meg közben arra is rájöttem, hogy mivel nem a régi vagyok, már mást jelent e momentum is, mint valaha rége(bbe)n. És persze, az alapállás is egészen más, s talán az egésznek ez a lényege. 
Mint ahogy egy régebbi bejegyzésemben már utaltam rá, ezt a blogosdit igazából magamnak találtam ki, csakhogy közben alakította magát a dolog. Vannak olvasóim [:)))], akik kíváncsiak mindarra, ami engem érdekel, vagy amit csinálok. És nem csak kíváncsiak:)
És rólam szól az is, hogy ez nekem új, mert a régi énemmel ilyesmi nem történt (mert nem történhetett volna) meg. Azért milyen jó az, hogy mindig az aktuális énem a legeslegjobb éppen:)





Nincsenek megjegyzések: