2011. december 29., csütörtök

Süssünk, süssünk valamit...

A tárgyalások folytatódnak...
Vagy most aktuálisan azt is mondhatnám: és de jó annak, aki ezt megteheti, mert amit sütött, meg is eheti...
Én ugyanis pont egy randa vírust győzködök éppen, hogy ne bántsuk már egymást, legyen mindenkinek jó:) Az előző éjszakámat úgyis egészen elrontotta.

De az alább látható a szépséget azért nagy-nagy szeretettel osztom meg Veletek, míg fő a diétás krumpli. És ma már egy almát is megettem. És nem is volt olyan rossz. Pedig mennyire nem szeretem az almát!
Aktuálisan pedig, hogy immár harmadszor kerül elém egy újabb, a vegán étrenddel kapcsolatos nagyon hasznos olvasmány, azon is elgondolkodom, milyen könnyűnek is tűnik az egész így elolvasva. X számú nap, vagy x számú lépés, illetve más trükkök... Kidobálom a hűtő meg a konyhaszekrény tartalmát és a konyhából a sütőt... Akkor aztán már nem lesz sütés! (Ezt egyébként még elképzelnem is nehéz!)
Aztán rájövök, hogy a nálunk kapható alapanyagok nem igazán azok, mint amit a könyvek alapján szeretnék vagy elképzeltem, illetve lehet, hogy nincs is választék. Ez persze, csak feltevés. És arra is rájövök, hogy amit meg kéne vennem, azt nem is tudom megfizetni... (Ez viszont valós tényekből táplálkozó állítás.) Tehát, számomra még nem jött el az idő..., viszont a zöld turmixnak alkalomadtán adok még egy esélyt, ha már az elsőt elpuskázta.

Ma azonban sajnos, meg kell elégednem a főtt burgonyával. Esetleg még egy alma? Rövid távú célként a következő éjszaka nyugalma lebeg ugyanis lelki szemeim előtt...

Ti viszont, kedves Olvasóim, próbáljátok ki ezeket a csodákat, remélem, hamarosan én is újra csatasorba állhatok, és nemsokára következhet a hármas számú gasztrobűn:)
Úgyhogy süssünk, süssünk!

Úgy tűnik, a Bloggernek is baja van (talán szintén tárgyalásokat folytat:), mert nem akarja engedni a linkelést. De azért én nem hagyom magam. Úgyhogy elnézést a csúnyaságért, most így lehet hozzájutni a finomságok elkészítésének leírásához:

https://docs.google.com/open?id=1O1XR1FaHEylUnmAHVSkwNicYfXBYRZZV4g4zJkvfzhRWY7fhJUHrraXS3uPn






4 megjegyzés:

GumiPók írta...

Jaj, csak végigpörgettem, hát ez maga a fertő. Még szerencse, hogy most ettem egy kis gesztenyepürét. :D
Köszi a linket és mielőbbi jobbulást kívánok!

yoen írta...

Ugye:D
Nem tarthattam meg csak magamnak, főleg most... Én meg kentem egy körömnyi vajat a pirítósomra, és most próbálok nem izgulni, hogy böjtös lesz-e vagy sem.
Köszönöm! Remélem, mielőbb bekövetkezik a várt gyógyulás, mert már nagyon ennék valami finomat is!

MrsYarnart írta...

gyógyulást! és köszi a recepteket! gumipók, én aztán nagyon szeretek ilyesféle fertőkben dagonyázni :)

yoen írta...

Neked is köszönöm, és nagyon szívesen:) Amúgy csodálatos munka a kiadvány is szerintem, és így még inspirálóbb, mint egyébként.
Majd ha esszük, gondoljuk egymásra - mert milyen jó is a közös sütizés :D
(Nekem itthon úgyis csak magányosan megy, de azért az sem olyan rossz...:)