2011. április 21., csütörtök

Nyimi-nyomi XK & tsai

A Mi Szörnyünk
Hogy ne feledjem ez év szép és termékeny tavaszát, összeeszkábáltam egy fényképet gyakorlatozásaim és szórakozásaim eredményéről. Köszönet érte a példa-képeknek és a képeken látható tárgyak készítőinek itt is, mivel nagyon szeretek inspirálódni, ebből pedig igazán nincs mostanában hiány:)
A munkadarabok inspirálói között név szerint is köszönöm a textildobozka ötletét (pontos leírással) Amandának,  Nyimi-nyomi (X-kromoszómára emlékeztető alakú) nyuszink inspirációját pedig a Badar nyulak alkotójának.
A fotón látható tárgyak bemutatásában való segédkezésért köszönet illeti kis asszisztensemet:)


2011 tavaszán újraindultam:)





2 megjegyzés:

GumiPók írta...

Már épp emilt akartam írni, mert megjegyzést eddig nem lehetett, aztán Őmamuszságánál megláttam a kommentet, megörültem. Jó lett a nyulad! :) A mamusz meg egyenesen klassz. És jó, hogy lehet kommentezni. Kellemes húsvétolást!

yoen írta...

Köszönöm:) A megjegyzés funkciót éppen akkor kapcsoltam be, amikor felfedezted, mert egy bizonyos illető hiányolta, és köszi, hogy te is! Neked is szép ünnepet kívánok, csodálatosak a virágaid!