2011. március 25., péntek

Szakmai ártalom...

Hm... Hogy is van ez ...?
Előfordult már velem máskor is, hogy nevettem magamon, de ilyen, mint ma, már régen történt. Nevezhetem szakmai ártalomnak, de mivel szeretek pozitívan fogalmazni, és mivel vidám dolog, úgy is mondhatnám, hogy a kreativitás nem ismer határokat (legalábbis nálam:).

Kezembe került egy újság, s a pillantásom egy számomra különös szókapcsolaton akadt meg mindjárt. Valószínűleg nem értelmeztem, csak úgy spontán történt az egész, mert a szavak nyomán először egy olyan ház képe rémlett fel előttem, ami talán lehetne hétköznapi nyelven szólva, egy fogklinika is. De aztán elolvastam újra az első  szót: letölthető. Szóval, ha letölthető, akkor biztosan nem lehet fogklinika az a bizonyos fogház,  gondoltam, ezért hirtelen az jutott eszembe, hogy ez esetben talán valami protézisféleség. De hogyan lehet azt letölteni? ... Legalábbis nekem mostanság erről a szóról az internet ugrik be.
Itt valami nem stimmel, villant át az agyamon... Ráadásul egy bizonyos személynek szól az egész. Tehát valószínűleg nem arról van szó, hogy valaki magánfogklinikát alapít Pécsett... Aztán rájöttem, mi is akar lenni az a letölthető fogház...
Nem volt egyszerű, ki hitte volna:)


Nincsenek megjegyzések: