2011. január 8., szombat

Egy gyermek üzenete szüleihez

  • Ne vegyél nekem dolgokat, amelyekre te hiába vágytál!
  • Ne érezz bűntudatot, ha nem tudsz megadni nekem mindent, amire fáj a fogam!
  • Néha csak azért kérek valamit, hogy lássam, hol a határ!
  • ADD NEKEM AZ IDŐDET!
  • Kérdezd meg, mi történt az iskolában!
  • Beszélgess velem arról, hogy mit gondolok!
  • Érdeklődj afelől, hogyan oldom meg feladataimat!
  • Taníts engem a jóra, és mond el mi a rossz!
  • Vitassuk meg terveinket!
  • Bátoríts választásaimban!
  • Dicsérj, ha megérdemlem, terelj jó útra, ha tévedtem!
  • HIGGY NEKEM, BÍZZ BENNEM!
  • Irányításoddal jó utat fogok választani. Ha magam mellett tudlak, nem csatlakozom bandákhoz, távol tartom magam az alkoholtól és a drogtól.
  • SZERESS, ÉS HAGYD, HOGY SZERESSELEK!
  • Szeress akkor is, ha rossz vagyok!
  • Mutasd ki szeretetedet még abban az estben is, ha nem tetszik neked a viselkedésem!
  • Bocsáss meg nekem!
  • Fejezd ki megértésedet ha tévedésben lennék valamiben!
  • Add értésemre, hogy mindig van esély az újrakezdésre!
  • Engedd meg, hogy tetteimért vállaljam a felelősséget!
  • Javíts ki, mondd el ha tévedtem, de sose tedd ezt mások előtt!
  • Kérlek sose hasonlíts másokhoz, különösen ne a testvéremhez!
  • Büntess meg, ha rosszat teszek!
  • Ismerd el, ha jót cselekszem!
  • Ne parancsolj nekem, kérj tőlem! Ez összetartozásunk érzését jelenti számomra. Ha megkérsz valamire, boldogan megteszem majd!
  • Bánj velem úgy, mint a legjobb barátoddal!
  • Figyelj rám, ha szeretnék megbeszélni veled valamit!
  • Még csak gyerek vagyok, de nekem is vannak gondjaim, aggodalmaim. Tiszteld a bánatomat, fájdalmamat!
  • Mondd sokszor, hogy szeretsz engem!
  • Erősíts meg abban a tudatban, hogy különleges vagyok, és mindig szeretni fogsz, bármi történjen is!
  • Megígérem megtanulok viselkedni, mondani fogom, hogy "bocsáss meg!" , "kérem szépen" , "köszönöm!" , "sajnálom a történteket" - szóval mindent amit elképzeltél, amikor beszélni tanítottál!
  • Mondani fogok majd mást is, például hogy "szeretlek benneteket!"

Nincsenek megjegyzések: